Značky: vlákno kolesá quadro carbono
Vlastný proces
Krok 1: Obrátiť na zákaznícku službu!
Krok 2: overenie veľkosť bicykla, hub, a hovoril informácie, ktoré potrebujete!
Krok 3: Predložiť svoje vlastné požiadavky!
Krok 4: Štart Dizajnu a Výroby!
Krok 5: Doručený na vami dohodnutý spôsob dopravy!
Nákup Poznámky
1.100 AMERICKÝCH dolárov nepredstavuje finálnu cenu, zákaznícky servis vám konečnej ponuky po potvrdení všetky informácie!
2. Dizajn a výrobu rámu trvá 30-50 dní a čas sa bude zvyšovať podľa náročnosti dizajnu a výroby!Ak to nie je prijateľné, prosím, nie objednávku!
3. Vlastný rám je špeciálny tovar, a nie vrátiť, alebo vymeniť, je prijatý na non-problémy s kvalitou!
Výrobný Proces
1. Uhlíkové Vlákna, ktoré používame
Používame výlučne materiál z Toray® Japonsko, Toray je technológia, svetový líder v uhlíkových vlákien priemysel.Ich materiál je používaný najväčšie lietadlo spoločnosti.Presný model používame pre ráfika je T800, ktoré poskytuje rim vysokou pevnosťou v ťahu.
2. Carbon Fiber Rezanie
Orezávanie je prvým krokom na výrobu uhlíkových vlákien časť, čo sme si pôvodne je uhlíka list v 1 meter šírky, kvôli úsporu materiálu, sme vstup tvar potrebujeme na produkt a nechať počítač robiť matematiku, počítač sa vráti výsledok ako používať väčšina z uhlíkových vlákien list.
Nasledujúce počítačové výsledok, môžeme používať rezací stroj robiť prácu, stroj bude nasledovať vstupné dáta presne a tolerancie budú kontrolované v rámci 0,1 mm.
3. Liatie
Liatie je kľúčový krok v celom procese, ak to nie je riešené dobre, výstup bude k ničomu, a bude to prešla preč.
Po položenie, vyzerá to, že máme rim tvar, ale materiál nie sú držať sa navzájom.Carbon fiber list je už zmiešaný s živice, po zahriatí do formy, živica bude topiť a kombinovať vrstvy uhlíka do silného zmesi.
A tam je airbagom vo vnútri ráfika, vpravujeme vzduchu po tom, čo sme dať rim do formy, celý naplnený airbag bude uistite sa, že tlak je rovnaký na celý vnútorný povrch venca, to znamená, že vnútorný povrch rim bude hladká, aj keď to nie je vidieť.
4. Dokončovacie
Keď rim vyjsť z formy, nové rim sa narodil, ale je to stále hrubú prácu, má nad prietok živice okolo neho spôsobené tlaku vzduchu v taške, a outter fiber nie je krytý, takže sa máme na čalúnenie workblank a potom sa povlak cez outter vrstva vlákien, na ochranu vlákniny z expozície a rainning stave.
Pod poťah je miesto, kde odtlačkový použité, obtisky je iba 0,3 mm hrubé, po tom, čo sme urobiť povlak cez otlačkom, na odtlačkový nebudú vystavené, ktorý tiež robí to má neoddeliteľnou pohľade s okrajom a nikdy stratiť alebo poškriabaný.
5. Kontrolu & Testovanie
Odporúčaný tlak vzduchu v pneumatikách pre naše kolesá sú 120psi, ale predtým, než sme loď každý kolesá, budeme inštalovať pneumatiky a skontrolujte tlak v 160psi, kolesá sú potrebné prejsť touto skúškou, než sa dostanú dodáva.